Få en gladere hverdag
Bliv medlem af NLP Foreningen

Sådan bliver du medlem af NLP Foreningen:

Du vælger mellem de 3 medlemstyper:

1. Skolemedlemskab for NLP skoler, der ønsker at være certificeret af NLP Foreningen

2. PRO medlemskab, for professionelle NLP udøvere (coaches, terapeuter mv.)

3. Interesse medlemskab, for alle NLP interesserede

Medlemstyper:

NLP Skole
NLP Professionel
NLP Interessemedlem

Fordele ved medlemskab

Måske undersøger du bare NLP for dig selv, måske er du i gang med en NLP uddannelse eller måske bruger du dine NLP færdigheder i dit normale arbejde, fordi du har fundet ud af, at det giver gode resultater på mange planer.

Måske er du professionel NLP'er på en eller anden måde, eller du er NLP Træner og har din egen NLP Skole.

NLP Interesse

Som interessemedlem behøver du bare være nysgerrig. Du får NLP nyheder, inspiration og ny viden med på din NLP rejse, og du støtter samtidig foreningens arbejde med at fremme NLP i Danmark.

Du kan påvirke foreningens arbejde, fordi du har stemmeret til generalforsamlingen, og du bliver inviteret med til foreningens arrangementer. Du holdes løbende orienteret om andre NLP aktiviteter, f.eks. hos NLP skolerne, hvor du kan deltage i inspirations- og informationsmøder - ofte ganske gratis.

De fleste NLP Skoler giver dig desuden en medlemsrabat, når du tilmelder dig en NLP Practitioner eller NLP Master Practitioner uddannelse (husk kvittering for medlemskab), og så er medlemskabet allerede tjent hjem.

Det første år er GRATIS - herefter koster det kun 375.- kr. om året (inkl. moms) at være interessemedlem.

NLP Professionel

Som professionel NLP udøver har du allerede en NLP uddannelse, og du bruger NLP erhvervsmæssigt i en eller anden sammenhæng.

Det kan være som coach, terapeut eller underviser - eller noget helt andet, hvor dine NLP færdigheder giver dig og dine relationer noget ekstra.

Som professionelt medlem får du en profil på NLP Foreningens hjemmeside, hvor du findes under de faglige kategorier, som er relevante for dig, dit arbejde og din forretning.

Du kan oprette dine faglige aktiviteter som nyheder (kurser, uddannelser, events mv.), du kan bruge NLP Foreningens logo i din markedsføring på din hjemmeside, og du får samtidig glæde af vores søgemaskineoptimering.

Et PRO kontingent får du for kun 1200.- kr. + moms pr år.

NLP Skole

Allerøverst på vores prioriteringsliste ligger NLP uddannelserne i Danmark.

Derfor evaluerer vi NLP skolers undervisningsmateriale, normeret tid og den faglige ekspertise, som står bag, i henhold til gældende internationale standarder, inden vi optager en NLP skole i foreningen.

NLP skolen får herefter egen profil på foreningens hjemmeside, hvor skolen kan oprette alle typer uddannelsesforløb, events og andre arrangementer i Aktivitetskalenderen på hjemmesiden.

NLP Foreningens hjemmeside ligger i top på Google på de fleste NLP relaterede søgninger, hvilket er et stort markedsføringsmæssigt plus for de skoler, som er medlemmer af foreningen.

Skolen får ret til at bruge foreningens logo i sin markedsføring, og skolen får et "godkendelsstempel" til de eksamensbeviser og certifikater, de udsteder til deres NLP practitioners og mastere.

Et skolemedlemskab koster kun 3600.- + moms om året, incl. certificering.

Du kan starte her

Tryk på START og bliv medlem i dag...

...og hurtigt være med i NLP fællesskabet:

Send os en mail på info(at)nlp-foreningen.dk med dit navn og kontaktinfo.

Skriv hvilken type medlemskab du ønsker (Skole, PRO eller Interesse), så klarer vi oprettelsen og kontakter dig efterfølgende med faktura til dit regnskab og password mv. til din profil på hjemmesiden.

Skriverier og annoncer

Artikler fra medlemmer har første prioritet til offentliggørelse, f.eks. på facebook, hjemmesiden eller i NLP Magasinet.

Medlemmer har desuden førsteret til annoncering på NLP Foreningens hjemmeside, i NLP Magasinet og forkøbsret til bannere mv., hvor udbuddet kan være begrænset.

Side 1 på Google

SEO

Foreningens hjemmeside www.nlp-foreningen.dk er siden 2009 blevet søgemaskineoptimeret (SEO = Search Engine Optimization), specielt til Google søgninger.

Det betyder at hjemmesiden findes på Google side 1, når brugere søger efter NLP i forskellige sammenhænge - og på mange, specifikke søgefraser, f.eks. "godkendte nlp skoler" eller "godkendt nlp uddannelse" ligger vi helt i top på side 1, med direkte link til listen over vore NLP skolemedlemmer.

Fra listen kan brugeren nemt klikke sig videre til en relevant NLP skole, og der søge og bestille mere info - eller melde sig til et uddannelsesforløb.

Du får altså en ekstra god mulighed for at blive fundet via Google med et NLPF medlemskab.

NLP Magasinet

Som medlem har du mulighed for at få dit budskab ud til mange gennem NLP Magasinet online.

NLP Magasinet opdateres løbende med de nyeste artikler, efterhånden som de modtages af redaktionen. Alle nye og ældre artikler finder du desuden under menuen "Artikler".

Du kan dele nyheder, inspiration og artikler om det, du brænder for - så kontakt os, hvis du har ideer, input og artikler til magasinet.

Du kan også annonce for din business, dine aktiviteter, events og kurser og nå endnu flere kunder, fordi vi løbende deler videre på de sociale medier.

Vil du have alle fordelene nu?

Tryk på START og send os en mail på info(at)nlp-foreningen.dk (husk navn og medlemstype).

Så kontakter vi dig og sætter din medlemsprofil flot op.

Ja, så nemt er det:

NLP Magasinet Online

Nyeste artikler

Poul Jeritslev, redaktør
11. marts 2021

Tirsdag den 9. marts 2021 mellem kl. 18 og 20 blev generalforsamlingen holdt online via ZOOM.

Inger Merete Terpager Christiansen, formand for NLP-foreningen
27. december 2020

Nu er vi i den tid, hvor mange begynder at tænke på deres nytårsforsæt – og erfaringen viser, at mange har svært ved at holde det

Hans Polonius
23. februar 2020

Er mobning godt eller skidt, hæmmende eller udviklende?

c/o Formand Inger Christiansen
Stormly 10, Hareskovby, 3500 Værløse